Morgon + Motivation = ?

- postat i: Livet
FALSKT!!! Usch va jag är trött och omotiverad i dag.
Vill helst bara krypa under täcket igen och ligga där hela dagen.
Men ack, det går icke. Idag är det Praktik på schemat, precis som varje vardag i 3 veckor nu.
Men det blir "kort" dag i dag då jag har en tid på sjukhuset kl 14.30. Ska göra nya prover för cellprover och även titta på min systa om den har minskat eller ej. Hoppas på goda resultat och att jag kan bli frisk snart. Jobbigt att gå och fundera på om man är sjuk eller ej.
I morgon kommer även min älsklings Sofie dra till Solen och värmen i Turkiet, väldigt avis på henne :P
Hade också velat ha lite ledighet och värme.
Jag får även be er om ursäkt över hur dålig jag är på att uppdatera men jag sover väldigt ofta hos min älskling och han äger tyvärr ingen dator plus att jag orkar inte släpa runt på min heller :P
I helgen ska jag och hjärtat åka hem och hälsa på hos mina föräldrar och min tok tjej till hund. Ska bli mysigt att vara lite lediga tillsammans i de spethultska skogarna :)
Hoppas ni är piggare än vad jag är och att ni får en fin dag!
<3


pernilla

Det kommer gå bra. Tänker på dig och det ska bli kul att ni kommer till helgen.


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: