Ledig fredag

- postat i: Livet
Idag är jag ledig från skolan och har faktiskt varit riktigt effectiv :)
Började dagen med att köra älsklingen till jobbet. När jag kom hem passade jag på att tvätta på förmiddagen. När jag var klar med tvätten så åkte jag och bytte däck på bilen. Alltså 150:- fattigare :P men de va väldigt trevliga på Roxen bilservice här i Ljungsbro.
Efter detta åkte jag till stallet för att mysa lite med min häst i skit vädret. Till och med han höll sig inne i detta tråkiga väder.
Sen har jag sett ett riktigt vår tecken i dag. Stenholmens första föl. eller rättare sagt Mia Ljungqvists Svertla hade fått ett brunt litet stoföl i natt. Eftersom vädret är så tråkigt tog de in mamma och dotter i stallet för att torka upp. Sjukt söt liten tjej. Föl är ju så himla bedårande.
Nu ska jag ta det lite lugnt innan hjärtat sluta för i kväll ska vi ha taco mys framför någon bra film.
I morgon är planen att jag ska köra några kompisar till Skavsta då de ska till England med skolan. På kvällen blir det förhoppningsvis grillning (hänger ju på vädret) hos underbara Sofie och Anders. Då ska även Johan få följa med och träffa flera av mina vänner :) Ska bli riktigt kul. Får se om Sofie kommer grilla honom med frågor, men hon är ju världens gulligaste så jag tror hon är snäll mot honom :)
Hoppas ni får en trevlig kväll <3


Sofie

Hahaha det tror du va :) haha lite snäll ska ja nog vara :P beror på hur mycket ja drukigt : D kram snygging


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: