Dags att väcka bloggen

- postat i: Livet
Jag har haft lite blogg paus då jag har varit väldigt stressad och mått dåligt i veckan som har varit.
Har bland annat haft tävling i stallet i helgen där jag är annsvarig att allt går så bra som möjligt och det är ett tufft och betyngande arbete, men nu är det över.
Självklart var vädret i helgen inte det bästa och jag har åkt på en jobbig förskyldning. Måste därför snart bege mig mot hemköp för att köpa honung.
Idag börjar jag sista kursen för denna inriktning i skolan och nu hoppas jag att tiden går snabbt fram till sommaren för jag är väldigt skol trött just nu.
Jag har även hunnit välja vad jag ska läsa nästa år och det kommer bli en inriktning som heter människan och naturen och går i Norrköping. Jag har valt denna kurs då den riktar sig mot förskolan och förskoleklass, vilket ger mig fler möjligheter på arbetsmarknaden.
Hoppas ni får en bra påskvecka.
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: