nystart?

- postat i:
Ja det kanske är dags för en nystart av bloggen?
Det är ju nytt år och jag möter nya utmaningar varje dag. Det kanske är skönt att få skriva av sig lite om dem också. 

Hur ligger det till nu då? 
Senast jag skrev låg jag dåligt till. Hade en förkylning som inte ville ge sig och jag tränade kanske 5 gånger på 8 veckor. Jag är sådan att har jag inte träningen då blir oftast kosten riktigt dålig den med. På ca 6 månader gick vikten långsamt uppåt och det slutade på +12kg! Inte alls kul.

Nu är dock motivationen  och glädjen till träning och hälsa tillbaka 😊

Jag började v.2 med diet start. Mitt fokus är att äta bättre och framförallt inget onödigt socker. Jag kämpade på bra trots att jag kände mig trött och sliten. Dock så åkte jag på magsjuka efter 5 dagar. 😵😷 Så är livet som lärare ibland. Fördelen var att jag ville inte äta så mycket dock förlorade jag mycket vätska. Efter 5 dagar hemma så Gick jag tillbaka till både jobb och gym lika motiverad som innan. Jag körde såklart väldigt lugnt men skönt att direkt komma tillbaka till rutiner. 
Jag gav mig själv även en äta dag igår då förra veckans måltid gick bort och med tanken på allt jag släppt under magsjukan. Det blev dock lite mycket med både 2 semlor och middag på 1854. Men men bara att tänka på det till en annan gång. Insåg också att semlor är inte så gott som jag minns det. 

Jag måste också säga att träningen känns riktigt bra även om jag är långt ifrån den styrkan jag hade i somras. Men jag jobbar utifrån mig själv och var jag är idag 😊 plus att jag har så härliga vänner på gymmet som förgyller mitt liv 😄

Bilden är från innan  diet start. Nu ska fluff ett skalas av och musklerna fram 💪



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: