Vilken helg!

- postat i: Livet
Nu är jag hemma efter en toppen helg i Småland.
Vi har hunnit med massor :)
 
Vi började helgen med att prova brudklänningar. Jösses vad mycket fint det finns.
På lördagen försökte vi hitta fler klänningar att titta på men vi hittade inget. Så vi kollade på lite annat som kan behövs till bröllopet.
Senare på eftermiddagen hittade vi en super snygg klänning på nätet till bruden. Hon kommer bli såååå fin i den :)
Sen så var det min tur att hitta en tärnklänning som både jag och bruden skulle gilla. Vi hittade en supersöt ljusgul klänning som passat bra med det planerade temat.
Så nu sitter vi båda som på nålar och väntar på våra klänningar ^^
 
Idag har vädret varit helt underbart. Vi började dagen med bäbismys i sängen och bara ligga och prata :) Efter frukost föreslog fästmannen att vi skulle ta en ridtur medan bäbisen sov. Så jag fick rida jätte hästen som är snäll som en hund :) Så himla mysigt men oj vad det känns i mina sittben :P Har inte ridit sen i sommras :P
Till lunch gjorde vi ordning myspicknick och gick ut på och nöjt av maten i solen. Så fantastisk skönt.
Efter lunchen han vi även med lite trädgårdsarbete :)
 
Helt klart en av de bästa helgerna på väldigt väldigt länge. Även om jag fortfarande är lite förkyld. Men det är mycket bättre. Så jag hoppas på att träna i morgon på kvällen.
 
Nu ska jag checka in för min semester som jag ska på om 2 veckor :)
 
Ha en fin kväll alla underbara!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: