Vårkänslor

- postat i: Livet
Vilket väder vi har haft nu (förutom i Onsdags)!
Vårkänslor i kroppen och det märks på alla tycker jag :)
 
Något jag blir sugen på när våren kommer är att shoppa snygga sommarkläder.
Har klickat hem lite grejer från nätet plus att jag shoppade även lite igår. Busigt ^^ Men det kan jag få vara värd efter att lyckats gå ner över 30 kg ;)
 
Beställde bland annat denna snygga hoodie från MMSport
 
Så jäkla snygg :)
 
Igår köpte jag även nya tränings tights. Ett par långa och ett par shorts :) Älskar att köpa nya träningskläder för jag blir extra motiverad till träningen och kosten då :)
 
Här ser ni de nya tightsen. De är från Stadium och kostar 249:- Men fram tills den 30/3 har stadium 25% på allt för sina medlemmar. Så passa på att kika in om de har något du gillar ;)
 
Till höger ser ni min frukost idag. Laddar ordentligt då jag snart ska till gymmet och köra överkropp. Innan frukost tog jag även en joggingrunda på 3 km. Inte snabbt men mitt mål är att jogga minst 3km, 2ggr i veckan.
Behöver ju träna inför blodomloppet som är om drygt 2 månader. Satsar på att klara 5km under 30 min då ;)
 
Nä nu måste jag packa gymväskan och bege mig.
Ha en fantastisk lördag ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: