that great feeling

- postat i: Livet
Den där känslan som infinner sig efter ett riktigt bra träningspass :)
Helt underbar är den! När man känner sig helt oövervinnerlig och kan göra precis vad som helst :)
 
Här ser ni en del av mitt pass :)
Jag körde underkropp idag.
Det blev Knäböj, Raka marklyft och lite olika magövningar :)
 
Tanken var att en kompis skulle följa med och att jag skulle maxa. Men eftersom hon fått feber och ingen annan kunde fick jag köra själv. Så jag körde bara 5*5 istället för att testa några 1or och 2or. Så 60kg klrade jag i knäböj 5*5. Galet nöjd! Ett ordentligt PB. Eller just nu har jag satt PB varje gång de senaste 3 veckorna ;) Nästa vecka hoppas jag på att kunna maxa lite. Vill göra ett försök på 75kg. Vore nice att checka av det från min lista :) Hoppas bara jag kan hitta någon som vill köra med mig nästa söndag. Någon som känner sig manad? ;)
 
Idag kändes nästan allt bra.
Körde lite utfall efter de raka marklyften men det högg till som bara den i höjd med svanskotan. Fatta inte vad det var men jag tror att det är en kombination av trötthet eller ev miss i tekniken på knäböj plus att sittande med studier denna vecka. Men nu efteråt känns det helt okej.
 
Nu ska jag ta tag i mitt diskberg som byggts under helgen sedan ska jag försöka plugga lite till.
I morgon är sista dagen som enbart student. Kommer vara på campus hela dagen och plugga med mitt examens arbete. På kvällen blir det gymmet och då ska jag köra dipps och T-Bar row. Kanske blir att maxa på dippsen, får se hur mycket energi jag har i morgon ;)
 
På Tisdag börjar jag även mitt nya jobb. Ska bli fantastisk roligt. Är galet taggad. Har fixat ordning en pärm med massa bra materail från mina (snart) 4 år som student. Sen måste jag fixa massa saker på jobbet så som egen mailadress, namnskylt och lite annat som de andra har :) Kan inte riktigt fatta detta än. Att jag ska arbeta som lärare på riktigt och inte bara vikarie :) Riktigt taggad :)
 
Nä nu får jag ta tag i diskberget innan natten faller ;)
 
Ha en härlig söndagskväll :)
Puss puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: