Supertrött Fredag

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Idag har jag varit helt slut. Det känns verkligen att det är Fredag.
Det märktes även på eleverna. Vi var trötta allihopa men vi tog oss genom dagen och fick ändå en hel del gjort. Riktigt duktiga elever :)
Trivs så himla bra på denna skolan. Hoppas verkligen att de har några tjänster ute till hösten för jag skulle verkligen vilja jobba där :)
 
Idag hade jag även med mig Fredags fika till alla lärare och det var verkligen uppskatta :)
Jag gjorde kärleksmums toppade med jordgubbsskivor :)
 
Så fruktansvärt goda var de :)
De på tallriken åt jag igår med grannen och en kompis :) Vi hade en mysig kväll med fika och film ^^ Sweet :)
 
Eftersom jag varit så trött idag blir det bara en hemma kväll men inget vettigt alls att göra. Tänkte göra lite tacos och bara glo på TV hela kvällen :) Skönt med en vilodag med bara slapp i soffan faktiskt :)
 
Så vad är mina planer för helgen?
Jag ska träna iaf en dag. Kanske båda dagarna ;)
Jag ska även plugga. Mer än så har jag faktiskt inte planerat. Skönt! Var ju borta förra helgen och ska bort nästa helg. Så nice med en lugn helg.
 
Nä nu ska jag ta tag i att göra tacos :) nomnom favvo :)
 
Hoppas ni får en fin kväll!


Anna

Hej!
Har följt din blogg ett tag nu och tycker att du har kämpat på riktigt jäkla bra med din viktresa!!:)
Kul med sådant resultat! Blir inspirerad:) Hur många kcal äter du om dagen? Och hur började du tycka om att gå till gymmet?
Jag har ca 10 kg att gå ned men har så svårt att sätta igång:/
Kram Anna

Svar: Hej Anna! Va roligt att höra :)
När jag började gå till gymmet så provade jag massa olika pass för att se vad jag gillar. Jag älskar att dansa så det blev många olika danspass. Jag frågade ofta personalen om olika saker för att lära mig mer och är idag bra kompis med typ hälften som jobbar där. Det gör det verkligen lättare att ta sig till gymmet för jag umgås med mina vänner :) En kopp kaffe efter ett träningspass är det bästa :) Så försök att hitta ett gym som du gillar med pass och träning som passar dina önskemål.

Eftersom jag är ganska lång (179cm) och är väldigt fysisk under veckan så äter jag drygt 2000 kcal/dag. Ibland blir det mindre och ibland blir det mer.
Jag ser till att äta 3 mål mat om dagen, 2 mellanmål och lite kosttillskott före, under och efter träning. Jag äter väldigt lite rött kött. Mest kyckling och fisk blir det. Kanske lite långtråkigt men det är hälften så mycket kalorier som ex korv. På det viset får jag äta mer mat och känna mig mätt :)
Nu när våren är påväg se till att komma ut och njut av solen. Promenader eller lätta joggingrunder ;)

Hoppas mina tankar och tips hjälper dig att komma igång.
Kramar :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: