Räddat ett liv!

- postat i: Livet
För ett par veckor skrev jag om att jag var med om en farbror som var medvetslös och som jag hjälpte till med HLR tills ambulansen kom.
Jag fick idag höra att han skickat in dagens ros till oss som hjälpte honom tills ambulansen tog över.
Så himla underbart att höra att lilla farbrorn överlevde :D
Jag som trodde att han inte skulle klara det.
 
Mycket tack varje att vi utförde HLR och att ambulansen var så snabbt på plats. Vi räddade faktiskt hans liv :) Häftig känsla! Så starkt jobbat av oss!
 
Jag hoppas verkligen att de andra som var där också har fått veta detta och kan känna sig lika glada och stolta som jag gör idag. Jag känner mig faktiskt som en god medborgare som hjälpt en annan medborgare i nöd :)
 
Så se till att uppdatera era kunskaper om HLR. Tvinga era arbetsplaster att ha utbildning gärna en gång per år för er kunskap kan fakiskt rädda liv en dag :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: