Förkyld :(

- postat i: Livet
Nu var det väl min tur...
Jag har åkt på en förkyldning. Väldigt vanligt såhär års men jag hade hoppats på att slippa.
Som min mamma sa "varför skulle du lyckas slippa när nästan ingen annan gör" :P haha 
 
Men det är så tråkigt!
Jag är inte så sjuk att jag behöver stanna hemma från praktiken men eftersom det sitter lite i halsen och nästan bara rinner så blir det ingen träning :( Tränade i Måndags men nu blir det vila resten av veckan ut... :( Segt men jag kommer överleva.
Som tur har jag planer i helgen som ändå håller mig sysselsatt. Ska nämligen leta klänning för en speciel dag till en speciel vän ^^ Ska bli såååå himla kul. Kan inte riktigt fatta att det är sant :)
Så det blir kul. Så förhoppningsvis blir jag helt frisk under helgen och kan ladda om inför nästa vecka :)
 
Dock har förkyldningen påverkat mina matvanor negativt :(
Inte bra! Till frukost är jag inte sugen på något. Tvingar i mig lite kvarg med havregryn och hallon plus en stor kopp tea. Till lunch är jag duktig och äter min matlåda som jag har med mig.
På kvällen blir jag dock bara sugen på glass. Massor av glass vill jag ha. Ingen mat :/ Inte bra! Har ätit alldeles för mycket glass de senaste dagarna. Inte bra! Men är man sjuk så är man. Då kanske man får äta lite mer än vanligt. Men så fort jag blir frisk är det allvar igen. Nu handlar det mer om att överleva och bli frisk!
 
Så c-vitaminer, tea, honung, mat och allt man kan tänka sig just nu. 
Jag hatar att vara sjuk och hoppas verkligen att jag är frisk tills nästa vecka.
Förra året åkte jag ju på en lång period med förkyldning och influensan. Var sjuk från och till under nästan 2 månader. Men det hoppas jag att jag slipper i år.
 
Hoppas ni slipper förkyldningarna i år.
Kämpa på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: