Burn that fat!

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Jag har precis kommit hem från dagens trip till gymmet.
Idag blev det ett snabbt pass. Inte för att jag hade brottom mer att jag inte hade så många övningar eller rep att köra. Då slängde jag ändå in lite extra övningar. Det kändes riktigt lätt och bra :)
 
Innan passet blev det en invägning. Sista innan jag ska till Teneriffa ;)
Nu är jag nere på 28,2 kg fett vilket är 31,8% av min kropp. Riktigt grymt. Dock hade jag gått upp 0,2kg men det är typ inget. Inget som stör mig faktiskt. Nu ligger mitt fokus på att bränna fett!!! Burn baby burn!!! ;)
 
Nästa mål är att ligga under 30% och målet är att komma ner till ca 25%. Sen får jag se vart jag hamnar. Bara att kämpa på ; D
 
Nästa invägning blir om precis en månad. Dvs 16 April. Då är det precis 1 år sedan första invägning som jag har kvar. Ska bli spännande att se hur mycket som har hänt på ett år ;)
Så nu är det bara att kämpa på. Burn that fat baby ;)
 
Kämpa på alla snyggingar ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: