Bra start på dagen :)

- postat i: Livet
God morgon på er!
Har ni en härlig lördagmorgon?
 
Jag började min morgon med att hoppa i joggingskorna och gjorde en av mina bästa runder ever! :)
Även om jag hade lite tandvärk och kände mig trött så tog jag mig en Celsius. Och har jag gjort det måste jag ge mig ut ;)
Jag hade bra tyck i benen och fick en riktigt fin tid :)
Tidigare har jag snittat 1 km på någonstans mellan 7 och 8 minuter och idag gjorde jag det på 6.33 :D Riktigt bra jobbat faktiskt.
 
Det märks verkligen att kroppen orkar mer ju lättare jag blir. Som min pappa sa när jag pratade med honom förut. "tänk hur den rundan hade gått för 2 år sedan?" Haha ja då hade jag förmodligen gått runt på säkert över 35 min :P Helt galet vad jag har utveckats. 
Men det är ju klart att benen orkar springa snabbare och ta ett längre steg när man nästan är 30 kg lättare!

En riktigt bra start på dagen helt enkelt.
Så nu ska jag försöka plugga lite medan jag dricker klart min protein shake :)
Sen ska jag göra en dunder brunch ;)
 
Efter lunch kallar gymmet också ^^ Men jag måste vara lite duktig här hemma först. Ska även en sväng till Campus för att hämta två böcker på biblan. Plugg plugg och mera plugg :P
 
Hoppas ni får en pluggfri lördag ;)
Puss på er
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: