Back on track

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Äntligen börjar jag bli frisk. Är fortfarande lite snuvig men halsen är mycket bättre :)
Så i går var första passet på en vecka :) Körde mitt sista pass med 10 set * 10 rep med lats drag och over head press (militärpress). Gött att vara klar med detta schema :)
 
Nu har jag börjat med färre set och färre rep. Idag blev det 5*5 med knäböj (50kg) och raka marklyft (70kg). Riktigt gött att vara tillbaka :) Känner att jag har massa ny energi efter en vecka med vila och en toppen helg i småland :)
Igår blev det både städat och tvättat mellan VFUn och gymmet. Idag blev det storkok efter gymmet. 10 portioner med kyckling, ris och grönsaker :) nomnom. Testade även att ha lite keso med sweetchillisås till. Riktigt gott!
 
Så nu har jag massa matlådor att fylla frysen och kylen med :)
VFUn rullar på och jag har verkligen lärt mig massor denna period. Älskar eleverna och trivs så himla bra på skolan och med alla kollegor. Man kan ju alltid hoppas på att något jobb dyker upp där i höst ;)
Eleverna har faktiskt frågat om inte jag kan börja jobba där i höst och ha dem när de går upp i 4:an :) Söt ungar :)
 
Nu ska jag skriva små lappar med information om vad mina matlådor innehåller så att jag vet det när jag ska äta dem. Sen blir det duschen efter dagens pass.
Hade velat vara med på Piloxingen idag då det är så kul men jag vågar inte köra cardio och få upp pulsen utifall att jag blir sämre igen :/ Hoppas på att vara 100% frisk till nästa vecka :)
 
Helt underbart att vara back on track mot ljusare tider. Denna sommar kommer bli galet grym för att jag kommer äntligen känna mig någorlunda nöjd med min kropp. 
 
Kom igen nu allihopa och kör hårt. Det är inte långt kvar tills sommaren ;)
 
Bjuder på en vårbild ;) Älskar solen!!!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: