Vilken toppen dag!

- postat i: Livet
Idag har varit en toppen dag, verkligen!
 
Började dagen med en lite kaffe dejt på gymmet med finaste grannen innan jag skulle till frissan. Hos frissan fixade jag min utväxt och mina ögonbryn. Har aldig fixat ögonen brynen på salong innan, men skönt att få allt fixat. Men aj va ont det gör att noppra med tråd. Tur att det gick fort :P
 
Bilden är inte den bästa men ni ser att det inte är någon utväxt kvar ;)
Såhär såg jag ut nu på kvällen när jag skulle iväg för lite grillning då en kompis fyller år. Mysigt värre men oj vad vi åt :P nomnomnom. Får bränna bort det på gymmet i morgon ;)
 
Efter frissan sprang jag på stan för att hitta en klänning. Hittade tillslut en fin blå klänning som min pappa tyckte jag skulle ha :) Tack pappa för att du ville vara smakråd :)
 
Efter lite shopping av klänning köpte jag med mig en sallad och drog till gymmet där gymväskan redan väntade. Salladen ställde jag i kylen och den skulle jag få avnjuta efter passet ;)
När jag sitter och planerar passet och dricker min PWO dyker en härlig prick upp, en ny fin vän som jag fått genom gymmet :) Så efter lite fnitter, flams och trams bestämmer vi för att köra lite squash tillsammans då hallen var ledig i 45 min till. Efter massa skratt och lite squashspel körde vi även överkropp med bland annat chins och Over Head Press. Härligt burn i armarna ;) Men de musklerna som jobbat mest var helt klart skratt musklerna ;) Haha shit va kul vi hade :)
 
Efter vi tränat satt vi och myste med 2 av Actics mysigaste grabbar ;) Vilket ledde till mera flams och trams. Haha tog en evighet att äta upp min sallad för jag börja bara skratta hela tiden :P
Tillslut tog vi oss där ifrån och jag fick sällskap en del av vägen av M :) Alltid trevligt med sällskap.
 
I morgon har vi även planerat att köra lite knäböj! Awesome! Hoppas på att sätta PB... eller jag ska sätta PB på ett eller annat sätt ;) hehe
 
Dagen har helt enkelt varit full av glädje och vänskap. Helt underbart helt enkelt. När man mår sådär bra och man känner sig omtyckt för den man är :) Kärlek till er alla <3
 
Nu ska jag plugga lite innan jag ska krypa i säng :)
 
Natti på er :)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: