The first day!

- postat i: Livet
Idag var det första dagen...
Första dagen på resten av mitt liv... nja
Men första dagen på min karriär som lärare :)
 
Jag har blivit väldigt bra bemött av både personal och elever vilket är helt underbart :) Riktigt roligt när man känner att man uppskattas och blir bemött som en i gänget även om jag typ är ny :)
Det är mycket att ta in såhär i början men jag tror detta kommer bli riktigt bra.
 
Idag var jag på skolan till 16 vilket jag tror kommer vara en normal tid för mig att gå hem. Beror självklart på möten, planering och annat. 
Direkt hem för att bara vända i dörren. Hade nämligen två paket att hämta ut på posten ^^ hihi älskar att få paket, även om jag köpt dem själv.
Det var från Ellos, med en galet snygg vårjacka (ska visa den en annan dag), nya promenad skor och en joggingtröja bland annat. Plus ett paket från MMsport med den snygga hoodien jag visade, lite nytt pwo och bcaa. Kände att jag ville prova något nytt. Ska bli spännande ^^ Dock blir det inget gym för min del förens Torsdag :( Måste sätta studierna före nu.
 
Så nu har jag suttit och pluggat från och till sedan 18-tiden. Segt men jag har fått en del gjort. Gött!
 
I morgon är min plan att gå upp 6.00 för en joggingrunda på 3km. Ska ju springa minst 3 km två dagar i veckan! Förra veckan blev det 3 dagar, men det betyder inte att jag ligger plus 1 dag denna veckan ;) Nej nej. Så upp och hoppa tidigt. Sen blir det jobbet. Ska vikariera i min vfu klass, ska bli super kul :) På eftermiddagen blir det lite möte med kollegor och jag hoppas jag kan fixa lite med det adnimistrativa i morgon också. Mycket som ska falla på plats :)
Efter jobbet tänkte jag gå hem och hämta datorn för att cykla till campus för några timmar i bibliotektet. Måste bara se hur jag löser middag. Hmm jaja det löser sig. Tänkte sitta och plugga där i morgon för då har jag lite mer pli på mig själv och det är inte så mycket annat som distraherar. 
 
Längtar redan till Torsdag och gymmet. Vill kötta!!! Men kroppen behöver vila eller något i den stilen brukar coachen säga ;) :P 
 
Nä nu ska jag försöka läsa en artikel till innan sängen kallar. Måste ju gå och lägga mig tidigt om jag ska orka upp och springa i morgon :)
 
Puss på er 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: