sista tentan...

- postat i: Livet
Jag skrev ju tenta för två veckor sedan. sista tentan som skrivs på lärarprogrammet.
Jag har varit så stressad för resultatet för jag pallar verkligen inte att göra om den.
Under veckan har jag sett vänner på fb som fått sina resultat. Idag kom min dom...

Jag klarade den!!!! Hela f*cking j*vla underbart!!!! vilken lättnad att vara klar med sista tentan! Även betyget för min praktik är inne, men det visst jag redan att jag var godkänd på.

Så nu är det verkligen slutspurten som student. 15hp kvar för mitt ex-jobb sen har jag 240hp.
Kan inte fatta att jag snart är klar med 4års studier på Universitetet. Helt galet!

Idag gick även eleverna på påsklov och jag lika så :-) Ska bli skönt men jag trivs riktigt bra på mitt jobb. Kollegorna är fantastiska och eleverna är för härliga :-) Jag kommer jobba lite på lovet också med att rätta lite bland annat. Sen måste jag planera lite mer för kommande veckor .

Men kommande vecka kommer jag plugga så mycket jag bara kan. Målet är att 20 sidor ska vara skrivna. har drygt 7 sidor nu. Så skriva skriva skriva är vad som gäller. Måste dock hitta ännu mer litteratur. Får hoppas på fint väder några dagar så kan jag sitta ute och läsa :-)

Nu är jag snart framme i Askersund där min pappa ska hämta mig. Jag ska nämligen på bröllop i helgen :-)

Påsklovet kan inte börja bättre. Eller kanske om jag fått träna på mitt favorit gym med mina favoriter också. men jag kan inte få allt ;-)

Puss på er och ha en fantastisk helg ♥


hanna

hoppas du haft en bra fredag! :D


URL: http://fitnessinspiration.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: