Påminnelse * 2

- postat i: Livet
Jag ska ge mig själv en påminnelse.
Jag kan inte äta vad jag vill och tro att vågen kommer vara min vän. Skärpning nu! Idag har gått riktigt bra med kosten och jag har följt min plan. Efter helgen göttande hade jag gått upp drygt 1,5 kg. Sjukt segt och maten var verkligen inte värd det. Men men vägen är inte spikrak det ska i veta.
 
Så med bra kost och ett riktigt fint träningspass kan jag med gott samvete krypa ner i en ny bäddad säng :)
 
På gymmet blev det bröst och lite mage. Riktigt sweet. Min nyfunna vän är grym och vi köttar på bra tillsammans^^
Sen måste jag bara nämna en riktigt härlig kille. Han har lovat oss att i slutet av maj 2015 (dvs om ett år drygt) ska han köra ett träningspass i shorts (gärna hotpants) och rosa sport BH. Så jäkla underbar! Det kommer vi inte glömma i första taget ;) Sagt är sagt. :D
 
Så riktigt härlig dag och nu är det bara attt tugga på mot nya mål. Under 85 kg ska jag väga innan jag fyller år. Idag visade vågen 88,5kg så de borde inte vara några större problem. Bara jag skärper mig så går det åt rätt håll. Plus att jag har en liten klänning som jag ska komma i tills slutet av Juli. Kämpa på nu för fasiken!
 
Nä nu kallar sängen för jag ska upp för morgonmöte i mon.
 
Natti natti och kämpa på nu med ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: