Månadens inspiration

- postat i: Livet
Gymmet jag tränar på har skaffat sig en egen instagram. Följ dem gärna @acticcity2 ;) Bästa gymmet i Linköping enligt mig. Fast jag har ju inte provat alla då :P
 
En super söt tjej som jobbar där kom och frågade mig i går om de kan få ta en bild på mig och lägga upp som månadens inspiration. Va? Inte ska väl lilla jag ^^ Shit vilken komplimang :D Jag kommer leva på detta minst resten av året :D Älskar verkligen personalen på actic. De får mig att känna mig som hemma och får mig alltid på bra humör :) Ni är bäst!!!
 
 
 
På tal om Actic så ska jag ta med bästaste Kristin dit idag. Hon kommer nämligen och hälsar på med sin dotter :) Såklart bangar inte Kristin ett danspass med mig ;) Plus att hon vill se vart jag hänger hela tiden. Hon har fått höra en hel del om Actic City 2 vill jag lova ;) hehe
Så ikväll ska vi köra Piloxing och i morgon blir det blir gym. Sweet.
 
Men hur går det med pluggandet då?
Rätt segt faktiskt. Jag kan inte riktigt hitta fokus men jag börjar känna pressen och det brukar vara bra för mig. Då kommer jag igång på riktigt så att säga.
Så idag och i morgon kommer jag vara med Kristin men på Torsdag och hela helgen egentligen blir det bara plugg och träning för mig. Discipin är det som gäller nu!
 
Nu ska jag strax springa ner och hämta sista tvätten, för idag. Måste tvätta på Fredag igen då torktumlaren fortfarande inte var fixad :/ Morr! Så på Fredag blir det att tvätta alla lakan jag har :P
Hoppas ni får en fin dag ^^
 
Puss puss och kämpa på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: