Intervallträning på arbetstid

- postat i: Livet
Visst låter det hur bra som helst :P

Jag och en kollega beslutade att vara med på dagens idrottslektion tillsammans med eleverna och på schemat stod det "evighetsstafett". Vi var ute och körde två lag mot varandra och det handlar som ta en ärtpåse till nästa löpare så fort som möjligt.

Oj va kul det var men även shit va jobbigt. Grymt imponerad av mina elever hur snabba de är. Och tävlingsmänniskan i mig ville ju inte bli omsprungen så jag gav allt! Haha riktigt kul. Ska man vara med så måste man ju visa vad man går för ;) Hihi.
Men jäklar vad det kändes i benen efteråt. Haha

Får se hur det blir med kvällens pass på gymmet. Det står ju ben på schemat :P

Idag har varit en toppen dag på jobbet. Jag trivs så fantastiskt bra och eleverna har börjat acceptera och respektera mig :) Det är en underbar känsla kan jag lova. Jag kan inget annat än att le när jag tänker på det faktiskt :)

Har även försökt att få lite plugg gjort idag efter att jag haft handledning. 2 veckor kvar tills anmälan ska göras för framläggning. 4 veckor kvar tills arbetet ska in :S Shit va tiden går fort!!!
Mitt försök gick väl sådär :P Har svårt att komma in i studierna när jag jobbar, som jag nämnt tidigare. Så i morgon efter jobbet ska jag sätta ig och skriva, skriva, skiva. Måste bara se till att vara klar med allt på jobbet först så att jag inte ligger hemma och grubblar över något under helgen :P

Nä nu hoppar jag i gymkläderna och går ner och myser lite med mina godningar innan jag ska träna ;) Får ändå inget vettigt gjort här hemma :P

Puss på er och kämpa på!




NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: