Glad Påsk

- postat i: Livet
Glad påsk på er!
Ska jag vara en påskkärring så ska jag se ut såhär ;) haha
 
Jag ville bara önska er en trevlig helg.
 
Jag stod nyss och diskade och tänkte då på bloggen. Jag tänke på hur lite tid jag ger den just nu. Men nu måste jag fokusera på mig. Mitt jobb, mina studier och min hälsa. Jag försöker väva ihop dessa på ett så smidigt sett som möjligt. Men det tar på mig.
 
Nu under påsklovet så har jag kunnat fokusera mer på studierna och träningen. Dock kommer jag i orutin med kosten. Nästa vecka ska jag lägga om min planering lite och hoppas på att det hjälper mig till det bättre. Studierna kommer vara mest på helgerna och lovdagar då jag på kvällstid har svårt att släppa arbetet och planering. Då är det bättre att jag går till gymmet och rensar huvudet först och försöker lite senare på kvällen isf. Men man får ju inte glömma att man måste sova också.
 
Så som ni säkert förstår blir det inte mycket tid över. De få minuterna jag får över lägger jag på mina vänner. Tack för att ni finns och stöttar mig genom denna tuffa tid <3 Älskar er!
 
BTW på tal om vänner. Hade filmkväll hos bästaste grannen i går och såg the ledgen of Hercules. Så jäkla snygg Kellan Lutz är i den filmen ^^ Hihi. Helt klart sevärd film men det kan vara mycket för de muskulösa halvnakna karlarna ;) hihi
Nu ska jag spana på Kellan i Twilight istället ;) Grrr
 
Haha ha en fin helg och ta hand om er!
 
Puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: