Fredagstrött

- postat i: Livet
Då är fredagen här och helgen!
Skönt!
Huvudet är verkligen trött efter en vecka med jobb och studier men nu börjar jag komma in i det. 
Igår hoppade jag studierna helt och körde ett långpass på gymmet. Tränade visserligen bara halva tiden som jag var där :P
Det blev drygt 1,5 timmes träning med goa brudar ;) Ben och mage fick känna att de levde ;) haha
Så i morse vaknade jag med träningsvärk i magen för första gången, ever.
 
Sen jag gick hem från jobbet runt 15.30 har jag hunnit med lite chill och nörderi hos bästaste grannen. Skönt att bara göra något annat ett tag. Sen har jag hunnit jobba lite till. Tittar på vad eleverna jobbat lite med i matten då jag behöver ha koll på det.
 
Men nu tänker jag släppa jobbet och inte ta det förens på Måndag igen. Nu blir det lite helg slapp men också lite studier. Får inte glömma ex-jobbet även om jobbet är mycket roligare ;)
 
I helgen ska jag även göra lite annat så som att träna (såklart) gå till frissan och fixa håret, fira en kompis som fyller år och hänga lite på stan. Skulle vilja hitta en ny klänning till nästa helgs bröllop. Min kusin ska gifta sig :) Ska bli riktigt kul :)
Så mitt liv är inte helt så tråkigt ändå ;) Jag hinner faktiskt göra lite mer än vad det låter. Tur att vi går mot ljusare tider och att det känns som att dygnet får fler timmar med det ;)
 
Jag hoppas ni får en toppen fin kväll och en underbar helg <3
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: