Erfarenhet önskas

- postat i: Livet
Idag har det varit en sådan där dag på jobbet där jag känner att jag saknar erfarenhet.
Vilken tur att jag har världens bästa kollegor som jag kan vända mig till med alla mina frågor :)
 
Självklart har jag erfarenhet av skolans värd. Både från VFU, vikariat och när man själv gått i skolan. Men det är ju inte i närheten av vad mina kollegor har som har mött alla möjliga typer av elever och beteenden.
Även om jobbet är lite tufft så älskar jag verkligen det. Jag lär mig nya saker varje dag och att se hur elever utvecklas är helt fantastiskt.
 
 
 
Nu släpper jag jobbet för idag. Eller jag ska försöka iaf. 
Jag ska snart hoppa i träningskläderna och dra till gymmet istället. 
Har tänkt att köra ett låååångt pass idag.
Först ska jag köra lite armar/bröst. Efter det står det Piloxing med bästaste passinstruktören. Och till avslutning blir det förmodligen lite löpning/gång med härliga S :) Så det blir nog typ hela kvällen på gymmet. Men det kan jag nog behöva för att rensa huvudet :)
 
Hoppas ni har haft en fin dag och kämpa på nu ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: