Bröllop

- postat i: Livet
I helgen var jag hemma hos familjen. Eller vi åkte ju till Göteborg för att gå på bröllop.
Det var min kusin som har gift sig och dagen var helt fantastisk.
Brudparet var strålande vackra och jag är säker på att de är super nöjda med dagen och kvällen :)
 
Jag hade också trevligt :) De flesta som var där är läkare precis som min kusin och hans hustru. Jag har ju också en universitets utbildning men känner mig ändå osäker på mig själv, att man inte ska fatta allt de pratar om eller något. Men som vanligt tänker jag bara för mycket. Alla var super trevligt men jag fick ett sug på att hitta mig en pojkvän när man sitter melllan massa par.
Men när ska jag ha tid med det :P
 
Efter att ha ätit lite vad jag vill under helgen så är det dags att komma tillbaka till mina vanor. När jag kom hem begav jag mig ut på en kort jogging runda. Fick galet mycket håll efter allt jag ätit idag. Men jag joggade på. Jag testade att använda runkeeper som träning hjälpmedel. Den ska hjälpa mig att "förbereda" mig för att springa en 5K. Man ska springa typ varannan dag och olika typer varje gång. Får se vad jag tycker om detta efter ett tag. :)
Jag satte även upp ett nytt mål med runkeeper. Jag ska springa 100km innan blodomloppet den 22 maj. Så 3,6km sprang jag idag. Några km är kvar :P
 
Så dags att tagga till.
En veckas påsklov framför mig. Skönt! Det kommer bli massa plugg och träning. För hoppningsvis kommer även finaste vännen och hennes lilla tös på besök. Men de är alltid välkomna ^^
 
I morgon blir det plugg direkt. Handledning 9.00 ;)
 
Hoppas ni är taggade för en ny vecka ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: