Sysselsättning

- postat i: Livet
Idag har jag varit sysselsatt nästan hela dagen.
Jag mår verkligen bra av att vara sysselsatt för så tänker jag inte så mycket på mat och massa onyttigt.
 
Jag började ju med att gå på arbetsintervju. Det gick kanon och jag hoppas jag kan börja vikariera redan nästa vecka :)
 
Sen hade jag en super mysig lunch och eftermiddag men min fina Sofie :) Lunch och en sväng på stan. Det blir nästan inte bättre. Jo för vi avslutade med en kaffe på ett av mina favorit ställen i denna stan: Gymmet :D 
Jag må vara lite rubbad men jag älskar verkligen att vara på gymmet framför allt när mina godingar jobbar ^^
Man blir så glad av att komma dit och bara se deras leenden när man kommer in genom dörren :)
 
Då efter lite kaffe och celsius så åkte Sofie hem och jag gick och bytte om för dagens träningspass :) 
Axlar och rygg stod på schemat. Jag ökade i de flesta övningarna och avslutade med PB i både chins och dips :D
Klarade precis 1 chin up med 39kg motstånd, dvs ca 55kg som jag drar upp. Jäklar vad jag fick ta i :P
Jag klarade 1 dip med 30kg som motstånd, dvs ca 64kg som jag pressar upp. Riktigt nöjd över min utveckling i träningen :)
 
Axlarna och armarna börjar ta form :D
 
Jag unnade mig även ett nytt löparset från stadium när jag och Sofie var på stan ;)
Jag har en likadan jacka fast svart från förra hösten. Men denna är i 3 storlekar mindre ;) Gött att komma i en jacka i storlek 40, även om den är lite tajt över magen. Men i vår kommer den sitta gallant ;)
 
Jag råkade även köpa lite julpynt på Åhléns som blev så fint i mitt fönster...
Visst blev det fint med julkulorna?!
 
Nu ska jag ha lite mys här hemma med tända ljus innan jag ska krypa ner i sängen. Ska starta min värmemadrass så det är varmt och skönt när jag ska krypa ner under täcket ^^
 
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: