Står still?

- postat i: Livet
Just nu känns det som jag har lite blogg torka kring min träning, kost och allt annat som pågår i mitt liv. Eller så är det mest att jag inte har så stor lust för att blogga kanske.
 
I går hade jag iaf en lång dag i skolan med praktiks redovisning. Efter skolan cyklade jag hem och intog mig en bar och lite PWO för att tagga igång inför gymmet.
 
Det blev ett helt okej pass. Det börjar bli riktigt tungt eftersom jag ökar varje gång men en så länge klarar jag 5*5.
Men snart kommer det nog stå still. Det är väl då man måste ta i mig hård handskarna så att säga ;)
 
Jag har även börjat föra in alla träningtillfällen som jag gjort under året. Alla datum, vilka övningar, antal set och rep och vilken vikt jag användt. Väldigt roligt att kunna kolla tillbaka på och se hur jag har utvecklats. Ettexempel på hur mycket jag har är utvecklats är i benpressen. Började på 2*12*100kg och sist så klrade jag 1*3*224,7kg. Riktigt bra utveckling ;)
 
Jag får påminna mig själv ibland om hur bra jag faktiskt är när det känns som jag står still och inte kommer någonstans. För det gör jag! I det långa loppet har jag kommit riktigt, riktigt långt!
 
Om ett par veckor, när jag inte klarar av att öka mer och fortfarande köra 5*5 så har coachen nya planer. Vad vet jag dock inte. Lite nyfiken är jag men jag litar på allt han gör. Det är bara att följa planen så blir jag mer awesome för varje dag som går :)
 
 
Vad händer idag då?
Först ska jag till min Party Lite ledare för att lägga min första beställning ^^ och lära mig hur allt på nätet fungerar :)
 
Vid 11 tiden ska jag möta upp A för att dra till skolan en sväng och träna lite redskap. Ska sätta på mig knäskydd idag i hopp om att det skyddar knävecken lite. Nu har nästan förra veckans blåmärken försvunnit men inte riktigt helt än. Så då får jag ta och skaffa mig lite nya eller vad säger ni?
 
På eftermiddagen kommer även någon hit för att kolla om jag kan få det lite varmare hemma hos mig. Det är typ bara 18-19 grader :( Kallt kallt!
 
På kvällen ska jag eventuellt träffa E för att göra en liten eller stor grej ;) Vi får se om vi kan görat ;)
 
Så det är dagen som jag planerat men det blir ju inte alltid som man planerat ;)
 
Nä nu ska jag gå och borsta tänderna innan dagen drar igång på riktigt ;)
Puss puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: