slut på det roliga

- postat i: Livet
Nu är julen slut för i år!
Jag har varit duktig och inte ätit en ända godisbit. Ingen choklad, inga skumtomtar eller någon knäck.
Jag har inte ens druckit någon alkohol.

I nästan 8 månader har jag klarat mig utan godis nu.
Under denna period har jag inte heller druckit alkohol...typ. Lite lättvinsglögg och någon folköl har jag druckit. Och 3 cider men de va det som fick mig att inse hur dåligt min kropp mår av alkohol. Så varför dricka det? Det finns ju faktskt goda allernativ.

Nu när julen är över så är jag riktigt nöjd med den :)
Jag fick flera av de saker jag önskat mig i julklapp. Bland annat ett riktigt bra tagentbord till min surfplatta, som jag använder i skrivande stund :)
Det var en sak jag saknade dock under granen men det kanske jag unnar mig själv under 2014 ;)

Va händer hemma hos min familj då?
Igår åkte jag med min bror när han skulle jobba och gick 5 timmar på stan mest för att inte sitta hemma och bli rastlös och tänka på mat.
Fyndade lite nagellack och en super fin klänning som jag ska ha på nyår tänkte jag :) Ni får se bilder då ;)

Iddag tror jag inte vi har så mycket planer här hemma. Jag har lite back-up planer om jag blir rastlös.
Typ borsta hästarna, ta en promenad med hunderna, testa pappas löpband, plugga, läsa och lite annat.

Jag ska vara här tills på Måndag morgon.
Dåå ska jag åka vidare mot Göteborg. Ska ha en shopping dag med min mormor.
Efter en dag på stan med henne ska jag vidare mot Värnamo och bästaste K och P och deras mini i magen ^^
Där kommer jag stanna tills Torsdag nästa vecka innan jag beger mig hem igen mot Linköping.

Så om en vecka får jag träna igen :D Har lite träningsabstinens :P Jag vet att min kropp mår bra av att vila lite mer ordentligt men jag gillar ju att träna :)
Har faktiskt fuskat lite med vilan och tränat lite på armhävningar och strechat en del ;)

Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe och sedan väcka min pappa :)

Ha en fin dag och god fortsätning på er!
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: