Seriös

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Idag är en dag som jag ska vara lite seriös för en gång skull. Nä men jag är väl det kanske ganska ofta men idag måste jag verkligen vara det.
Varför då kan man undra?
Jag ska på en arbetsintervju. Första på drygt 2,5år. Lite nervöst men jag tror på mig själv.
Vad för jobb ska jag söka? Jag pluggar ju fortfarande...
Jag har intresseanmält mig att få arbeta för vikariebanken i Linköping inom barnomsorg och skola.
Jag har tänkt att göra det länge och nu har jag äntligen tagit tag i det och ska dit på intervju :)
 
Efter intervjun ska jag möta upp en kompis för en lunch :) Ska bli riktigt mysigt för vi har inte setts på länge :)
 
I eftermiddag blir det gymmet för att mörda axlarna lite. Chins och OPH (over head press). Jag ska även göra några rehabs övningar för min axlar så kanske de kan bli bättre snart :)
 
Skönt med lediga dagar då man ändå hinner med massor och är effektiv :)
Tvätten är tvättad och disken är diskad och nu ska jag snart bege mig mot stan :)
 
Ha en fantastik dag alla fina :)
 
Här är en "gammal" bild från förra veckan. Skulle packa in denna jackan för vintern och provade den först. När jag köpte den i våras var det drygt 1 decimeter mellan dragkedjorna för att kunna stänga... och se nu :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: