Nervöst

- postat i: Livet
Oj va jag har varit nervös idag!
Vankat av och an i lägenheten. Bakat både lussekatter och bananmuffins.
 
Men jag klarade faktiskt av att hålla i Party Lite partyt riktigt bra enligt de som var här ^^
Jag är nöjd med min prestation men självklart finns det mycket jag kan göra bättre. Jag är jätte glad över att min ledare fanns med som stöd och att de flesta besökarna var nära vänner som jag känner mig trygg med. 
Men det var riktigt roligt att det kom några nya ansikten för det blev en utmaning bara det.
 
Va glad och nöjd jag kände mig när en kund sa att den där måste jag bara ha :) Då kände jag att jag gjort ett bra jobb :)
 
Nu sitter jag och försöker varva ner innan det är dags att gå och lägga sig.
 
I morgon står det plugg på schemat. Till och med examination står det.
Så lång dag med praktisk grupp examination som jag tror kommer gå riktigt bra :)
 
Efter skolan blir det hem för lite mellis och ev PWO innan gymmet kallar!
Första Måndagen på 5 veckor som jag inte är ledig och kan köra spinning på morgonen.
Men det blir styrka på kvällen istället ;)
 
Nästa vecka ska jag nog försöka se till att göra 5 pass på gymmet. Bara min axel vill bli bra. Det är så jobbigt att springa när den gör ont :( Inte kul.
 
Men men nu ska jag nog ta tag i disken och sedan får det bli sängen tror jag.
 
Tack alla inblandade för ikväll <3 Kärlek till er! <3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: