Liten i snöstorm

- postat i: Livet
Shit vilket väder det varit idag. 
Som tur har jag mest hängt inne på gymmet :P 4 timmar vart det visst. Fast "bara" 2 av dem tränade jag och A :)
Vi körde squash först och vi börjar bli riktigt duktiga och jäklar va kul vi hade :D
Sen testade vi att göra lite negativa chins och dips. Jag jag blev helt paff över att jag orkade håll mig uppe längre än jag gjort tidigare :D Sweet!!!
Sen körde vi lite kondition joggade 2,5km sen pallade jag inte mer. Fick spänningar i axlarna och håll. men 2,5km är bättre än inget ;) Gick lite också sedan blev det 15 min på cykel och typ 5-6min på cross trainen. 
1000 kcal förbrände jag :)
 
Jag fick även väga mig då jag fuskat och vägt mig i omklädningsrummet och sett att jag gått ner. Ville ha den vikten offeciell även om jag svettats mycket under passet.
Nu är vikten 93,2kg!!!! Helt underbart. Nästan 25kg är borta sedan start :) Nöjd och stolt tjej ^^
 
Efter gymmet så köpte jag mig mat på hälso freak. En kyckling toast med sallad :)
Orkade inte all sallad så jag tog med mig det hem :)
Så i kväll ska jag äta grillad kyckling med sallad ^^ nomnom
 
Hur går det med plankan utmaning då? Det går men börjar bli jobbigt ;)
 
Hur går det för er? Är ni med?
Varför inte börja idag?
 
Kämpa på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: