Karaktär

- postat i: Livet
Jag tycker det är väldigt roligt att få höra från folk att jag har bra karaktär som inte äter godis, inte dricker alkohol och tränar så mycket som jag gör. Detta är jag också väldigt stolt över.
Sen har jag flera delar som jag fortfarande arbetar med. Framför allt kosten och min mentala hälsa.
 
Idag har varit en sådan där bra dag när jag mott stått bullar och kakor och haft riktigt bra discipilin över mig själv och visat på god karaktär. Bra jobbat Sanna. Men helst ska jag vara lika duktig alla dagar i veckan ;)
Men det är bara att arbeta på det ;)
 
Jag började dagen med smarrig frukost 
Gröt med frukt och bär ^^ nomnom
 
Detta följdes av ett effektivt pass på gymmet med front squats 5*5*45kg! Bra jobbat! Efter passet blev det lite protein och kaffe. nomnom ^^
 
Sen har jag varit på enhetsmöte med Party Lite och fått reda lite olika roliga saker. De var där jag var duktig som hoppade bullar och kakor ^^
En sväng till min fina vän E innan jag kom hem.
 
Väl hemma har jag lagat mat, ätit maten (no shit!) och pysslat lite med Party Lite.
 
BTW är det någon som är sugen på att ha en visning finns jag tillgänglig som oberoende party lite konsult i Linköping ;) Hör av er om ni är sugna på att vara värdinna, bli konsult eller bara har frågor om vad Party Lite har att erbjuda :)
 
Hoppas ni har en fantastisk Lördag kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: