God Jul?

- postat i: Livet
Ja det är väl det man säger?
 
Jag är mest trött och har städat lite nu på morgonen.
Det känns som vilken dag som helst enligt mig.
Ingen snö som ger julkänsla.
Varmt som om det vore Oktober.
 
Men nu ska jag inte klaga!
Jag har nära och kära som älskar mig.
Jag har tak över huvudet och mat på bordet :)
 
Men lite önskar jag ändå att jag kunde vara hemma hos min familj som så många av mina vänner är.
Men jag har sagt att jag kan jobba och det är väldigt givande det med :) Vem skulle annars umgås med de underbara människor som bor på mitt jobb? Någon måste ju ställa upp att ta hand om de som behöver det :)
Jag får se det som en god gärning :)
 
Vi kommer ha en lugn kväll på jobbet med god mat, gröt, godis, fika, kalle och paket :) Precis som en julafton ska vara enligt mig :)
 
Om 24 timmar sitter jag på tåget hem mot min familj och ska vara där tills Måndag. Oj va jag ska kramas med min mamma och min pappa. Har inte träffat dem på jättelänge. Sen ska jag kramas ännu mer med mina busfrön till hundar :) 
 
I juletider ska man väl vara tacksam har jag hört?
Detta år är jag mer tacksam än någonsin. 
Vet ni varför? För jag har min hälsa :) Jag mår så himla bra och är så galet stolt över allt arbete jag har lagt ner för att må så här bra :) 
Nu ska jag bara se till att inte förstöra allt när jag har lite ledighet från gymmet och från jobb.
Mamma och Pappa är mina största supportrar i min resa och har varit sååå snäll och inte köpt något godis alls i år. Det som annars brukar vara lite av en tradition. I år är första året på riktigt länge som jag inte ätit Paradis choklad. Bra jobbat av mig :)
Tack Mamma och Pappa för att ni stöttar mig så :) Ni är fantastiska!
 
Se till att ha en fantastisk Jul. Inte bara idag utan ha en fantastisk vecka och ledighet ni som har det :) 
Ni som jobbar och ser till att samhället går runt får ha en extra god jul och klappa er själva på axeln för den fina insatts ni gör :) Krama om era nära och kära och ta hand om varnadra!
 
Varma Jul kramar från mig till er <3
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: