Glädjerus!

- postat i: Livet
Det var riktigt länge sedan jag blev så väldigt glad över något jag lyckats med :D
Idag var det ju redskaps examen och våra olika grupper hade olika banor där vi skulle träna olika saker.
 
När det var dags för ringarna gjorde jag som min klasskamrat sa och visade allt jag kunde. När jag gjort allt utan att ta mig upp framlänges så sa han att vi testar...
Och som ni kanske förstår av mitt glädjerus så gick det. Det gick faktiskt! Jag blev så glad och förvånad på samma gång att jag skrek :D Jag kunde knappt fatta det. Jag testade en gång till och klarade det även då :D
Jag skrek även andra gången då jag blev så förvånad.
 
Förstår ni hur underbart jag mår efter detta. Härligt när ännu fler grejer blir bättre när man bara tränar och tränar. Till slut så kan man det. 
 
Jag ska vara ärlig och säga att jag trodde aldrig jag skulle lära mig det där jäkla sättet att ta mig upp i ringarna. Så jag släppte förmodligen alla spänningarna och bara körde. Jag vet att jag tänkte att jag måste få bak huvudet annars så tänkte jag inte så mycket.
 
 
Detta glädjeskutt beskriver lite av vad jag känner fast typ gånger 10 ;)
 
Kämpa på!
 


filippa olofsson

Hej!
Jag har en liten tävling på min blogg där man kan vinna ett mobilskal från caseapp.se som man själv designat. Du kan ju kika om du känner dig intresserad: http://filippao.se/2013/december/vinn-300kr-pa-caseappse.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar reklam, kram! :)


URL: http://filippao.se
Elin Brolin | Foto och mode

Åh vad roligt att du är glad! :)


URL: http://elinbrolin.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: