Getting stronger

- postat i: Livet
Hej på er!
Har inte känt något sug på att blogga på ett par dagar men nu skriver jag ett inlägg!
 
Jag har nyligen kommit hem från gymmet efter typ 2,5 timmars träning. Tufft men inte så tufft som det låter. Minst en timme var typ vila :P
Körde med A,. M och coachen där vi tränade teknik och gjorde maxningar :) 
Riktigt bra att gå genom tekniken så att man vet vad man behöver lägga fokus på i de olika övningarna.
Vi jobbade med marklyft, front böj och bar row. Jag slängde in lite bänk och negativa chins och dips (eller försök till det).
Riktigt gött att jag gjorde PB i typ allt :)
 
Marklyften lyckades jag med 1, mindre bra tekniskt, på 110kg!!! Galet mycket vikt! Snart tar jag min start vikt (118kg) ;) Så ökade mitt PB med 10kg ;)
 
Sen körde vi front böj och där hade jag innan tagit 50kg men idag klarade jag 1 med 57,5kg :) Riktigt nöjd! Bara störande att mina knän ska knaka hela tiden :/ Men men min kropp är lite lustig.
 
Nästa övning blev bar row. Jag har inte kört den innan utan jag har jobbat med rodd i maskin och T-bar row. Den är lite annorlunda, orkar inte förklara :P Så där fick jag träna mycke teknik för att hitta rörelsen. Jag slutade med 1 eller 2 rep på typ 55-57,2kg. Kommer inte ihåg :P Coachen har hand om det :P
 
Sen skulle jag göra ett försök på negativ chin up men armarna hade blivit för trötta. Dock tror jag att jag fick godkänt på min negativa dip. Så det är sweet :) Men jag ska träna mer på dem :)
Satsar på att kunna en vanlig av varje innan sommaren ;) Träna träna träna!
 
Jag avslutade med lite bänk när jag kunde få hjälp av mina girls :)
10*30kg
7*35kg
4*37,5kg
2*40kg
1*42.5kg
6*30kg
Helt okej men jag känner inte att jag blir så mycket starkare :/ Men det kommer väl.
 
Så ett riktigt bra pass i sin helt helt och jag blir bättre och bättre i min helhet :)
 
Eftersom hela kroppen fick jobba idag blir det vila i morgon. Känns lite jobbigt. Gillar ju att träna på Måndagarna. Får se hur jag ska lösa detta :P
 
Efter dagens pass...
 
 
 En av övningarna vi jobbade med idag: Marklyft. Jag fick upp hela 110kg!!! As bra!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan laga mat :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: