Fredagen den 13... December

- postat i: Livet
Idag är det Lucia men också Fredagen den 13. Snyggt att de är samma dag liksom :P
Min dag började mer åt oturs hållet.
När jag nästan var framme vid jobbet känner jag av att något hänt med bakdäcket på cykeln. PUNKA! F*ck!
Sådär glad :/
Men till jobbet kom jag och lyckades hitta en cykelmoj som kunde hjälpa mig. Jag har ingen aning vad sånt kostar för jag har aldrig bytt däck på en cykel.
Han påstod iaf att det var typ de bästa däcken han hade, att jag inte skulle kunna få punktering på 1 år (garanterat) plus att jag fick någon service för totalt 1200:- Då bytte han båda däcken.
Skulle jag ta det sämre alternativet av däck och bara byta bak skulle de kosta 800:-
Kostar det verkligen såhär mycket??? Någon som vet?

Jag behövde ju komma hem och få cykeln lagad då jag ska jobba mycket nästa vecka så jag tog dealen för 1200:-
Blev jag totalt blåst nu eller?

Aja vad gör man när man är blond(är det i grunden ;) och hjälplös :P

Cykeln blev iaf lagad och hem kom jag :)

Nu ska jag ta tag i mitt diskberg som tagit över köket ;)
Ha det fint


Tess

175kr betalade jag på cykelstället vid mig :)

Svar: Då går jag helt klart dit nästa gång ;)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: