Broken

- postat i: Livet
Morgon på er!
 
I natt har jag drömt riktigt jobbiga drömmar. Jag kan inte riktigt kalla det mardrömmar men jobbiga va dem.
Det första jag minns är att jag ska spela Tennis med några vänner och det kommer någon personal på stället och frågar "du har inte hållt på så mycket med idrott va?" Det är en mening som många kanske inte skulle reagera på men jag tog åt mig riktigt hårt i drömmen. 
Det påminde mig om hur tjock jag lät mig själv bli. För vet ni vad jag idrottade de flesta sporter som fanns när jag var liten! Tack Mamma och Pappa för att jag fick möjligheten till det.
Idag är jag mer aktiv än jag någonsin varit om man inte räknar arbetstid. Jag tänker på fritiden.
 
Vidare i drömmen skulle vi äta lunch på tennis stället och jag hade en sådan klump i magen så jag vågade inte ta lite ostkaka just för att jag kände mig så där tjock igen. Klumpen i magen växer och kryper upp i halsen för att jag känner mig så dålig och obetyderlig. Då vaknar jag av att jag gråter...
 
Att man kan drömma så jobbiga saker som gör att man känner sig så ledsen...
 
När jag lyckats somna om så börjar jag drömma om massa trasiga föremål och hur saker tar fyr. Efter ett tag dyker mitt X upp i drömmen som är så full att han bara spyr över allt. Jag försöker få honom att gå men lyckas inte och får panik och gömmer mig inte i badrummet...
Sen så vakar jag och jag kan gå upp. Kroppen är fortfarande trött men jag vill inte tillbaka till nattens drömmar.
 
Drömmarna fick mig att komma ihåg att jag varit väldigt trasig och jobbar på att bygga ihop en starkare person både fysiskt och mentalat. Gymmet hjälper mig så himla mycket där. Jag mår så bra av att träna. Det har blivit som en drog för mig. Jag har bytt ut godis, snus och alkohol till proteinshakes och massa gymtid :)
 
Drömmar kan vara allt från fruktansvärda till fantastiska. Jag lämnar nattens drömmar bakom mig och ser framåt mot de drömmar jag ska uppfylla!!!!
 
 
  
 
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: