Beast mode!

- postat i: Livet
Idag fick jag till ett riktigt grymt pass på gymmet.
Huvuduppgiften var Marklyft och jag grejade 5*5*85kg! Snälla A filmade och tog även kort på mig så jag kan se själv hur jag gör. Det såg faktiskt bättre ut än vad jag trodde :) Inte helt perfekt men nästan där ;)
 
Sen gjorde jag massa extra övningar för jag kände att jag hade energi till det :)
Härligt när man känner så tycker jag  :)
 
Efter 90 minuters träning så blev det massa kaffe mys med den underbara personalen och även E döck upp efter hon tränat klart :D Älskar verkligen att bara hänga och mysa på gymmet... och träna såklart ;) hihi
 
 
 Här ser ni ett klipp från filmen A tog :) Om ni vill se filmen kan ni följa mig på instagram. Heter Sannasaur där också ;)
 
Galet nöjd med min prestation idag och vet ni vad? Snart klarar jag av att göra negativa chins :D Lycka!
Så himla gött när jag känner min utveckling :D
 
Kämpa på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: