-24...

- postat i: Vikten
I Måndags gjorde jag faktiskt en mätning här hemma.
Nu har jag ett midjemått på 88cm :) Det är -24cm sedan 1 Nov 2012! Det är verkligen fantastiskt.

Jag insåg nu på morgonen idag att min rumpa är lika stor i omkrets som min midja var när jag började. Eller den är 111cm nu.

Måtten är faktiskt viktigare än vikten. Så det kommer bli invägning med coachen idag och så ska han slänga förra inmätningen då den inte var bra på något annat än vikten.
Jag måste släppa tanken på vikten och bara se centimeter och fett procent.
Fokus Sanna! Hitta fokus!

Nu ska jag bege mig till en ny skola och vikariera :) Ska bli kul. Gjorde faktiskt till och med lite planing inför dagen i går ;)

Efter jobbet blir det direkt till gymmet ;)

Snart får jag vila :P Men inte riktigt än :P



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: