-1% fett

- postat i: Vikten
Nu är jag hemma från gymmet och har precis ätit lite middag. Idag var jag duktig och gjorde spenatsoppa med ägg och prinskorvar. Vart helt chockad över att 1 ynka prinskorv innehåller 48 kcal. Förr har jag kunnat äta 10 utan problem och inte förstått hur mycket jag fått i mig. Skrämmande ibland.

Men det var inte det jag skulle säga. Jag ville berätta att det blev en invägning med coachen som jag skrev tidigare idag. Vikten var inte super men räknar jag bort förra invägningen så var det ändå minus sedan gången innan. Riktigt positivt var att jag gått ner i fett samtidigt som jag gått upp i muskler. Det är sweet. 1 hel procent i fett hade jag gått ner så nu har jag bara 35,5% fett :D
Snart är jag nere på det normala 33% ;)

Fick även godkänt på 1 negativ chin up av coachen :) Så nu kan jag checka av det på min lista :D Nu ska jag träna vidare på dem och även mina armhävningar så kanske jag kan checka av dem också :)

Efter toppen samtal med M och peppning från E på gymmet så är jag riktigt taggad. Det behöver jag för att klara 5 dagar på jobbet med alla godsaker som finns där. Men nu ska det räknas kalorier noga så att jag kan bli bättre på att inte äta för mycket.

Kämpa på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: