Löpning!

- postat i: Träning
Jajamensan!!! Nu är det andra dagen i rad som jag har varit ute på en löprunda innan frukost.
Det är den bästa tiden på dagen för mig att komma ut och träna. För sätter jag mig i soffan på morgonen så sitter jag som fast typ hela dagen :P
 
Både idag och i går orkade jag springa 1 KM. Det är väldigt mycket för mig ska ni veta. Idag fick jag också rättat till inställningarna på runkeeper så jag kunde få en tid. 1km på 7,56 minuter. Så nästa gång ska jag försöka springa snabbare. Tänkte sattsa på 7,30 till och börja med.
 
Nu ska jag verkligen komma igång med träningen på morgonen, när jag inte börjar allt för tidigt vill säga :P
 
I helgen har det ju blivit 2 löprundor och i morgon ska vi vara ute i skolan och det brukar bli många kilometer i kuperad terräng. Ska försöka komma ihåg att sätta igång runkeeper i morgon. Så på Tisdag blir det att vila tror jag. Får se hur resten av veckan ser ut.
 
Min våg har ju ballat ur totalt så jag får se hur det blir med vägningen. Ska ju till Xtravagansa i veckan så jag får se vad de har för utbud och möjligheter. Kanske de kan hjälpa mig lite till :)
 
Jaja nu ska jag äta lite frukost. Hoppas ni får en trevlig söndag.
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: