Hormonpåverkad?

- postat i: Livet
Ja, det är jag!
Jag satte nämligen in en hormonspiral i Torsdags. Vilket betyder att jag är påverkad av hormonerna i den.
Alla kvinnor reagerar ju på olika vis så läkare kan inte säga hur just du eller jag kommer att påverkas av hormonerna.
Det ända jag har känt av är att jag är mer rastlös och positiv för att röra på mig.
Visst låter det konstigt!?!
Men jag har faktiskt varit ute på en andra runda idag.
Blev en promenad på typ 2,5 km. Tar ju en sådan tid för run keeper att hitta en gps singnal :P Var ute i typ 25 minuter.
Väldigt skönt då jag hade lite ont i ländryggen och höfterna efter några timmars pluggade i soffan.
 
Nu ska jag strax laga middag och morgondagens lunch: Kycklingsallad!!
 
Hoppas ni får en trevlig söndags kväll
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: