Hoppar löpning idag

- postat i: Träning
Var riktigt sugen på att gå ut och springa idag men jag hade iget batteri i telefonen när jag kom hem då jag laddade ner en ny app i går som suger ström tydligen. Så jag tog bort den nu.
Iaf så laddar jag mobilen nu och jag ser hur världens regnmoln börjar komma närmare och närmare och vindarna bara ökar. 
Så jag passar på att ta en vilodag från joggning/promenad idag då jag har kört 3 dagar i rad. Men jag har ändå gått typ 2,5 km i skolan enligt appen. 
 
Men eftersom jag hade så mycket energi när jag kom hem har jag kört lite styrka med armhävningar och situps. 
Känns så himla skönt att ha massa ny energi de sista dagarna :)
 
Nu ska jag gå och titta vad jag kan hitta i frysen för att äta till middag.
 
Ha en trevlig kväll allihopa!
 
 
(En bild på mig väldigt mycket smalare. Vill ner till samma vikt men lite till men genom ett mer hälsosamt sätt denna gång!)
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: