God söndags morgon!

- postat i: Livet
Det har varit fullt upp denna veckan så jag har inte orkat blogga över huvudtaget.
Var ska jag börja någonstans?
 
Jag har först och främst äntligen fått en lägenhet inne istan :D Överlycklig tjej ^^ Så jag har varit väldigt fokucerad på att rensa och försöka sälja massa grejer som jag har idag. Jag ska nämligen bo i en liten etta på 29kvm och jag som nu bor på 55kvm. Men det kommer bli super när jag får ordning i den nya lägenheten. Den ligger i T1 i Linköping, vilket är ganska centralt. Mellan stan och skolan typ.
 
Invägning har jag lixsom glömt bort med de tidiga uppstigningen på morgonen. Vägde mig i dag och då hade jag gått upp 0,3 kilo. Det är inte mycket så inget att deppa ihop av. Blir att ta tag i det denna veckan.
 
Veckan som kommer blir både rolig och jobbigt. Jag ska bland annat på kalasmottagning där Veronica Maggio ska spela. På torsdag ska jag till sjukhuset för att sätta in en spiral. Ska sövas för detta så min mamma kommer hit och tar hand om mig :) Man får ju inte köra bil på 24 timmar och inte vara själv första natten. Vi ska även hämta en säng som jag ska köpa på kvällen. Kan ju inte ha en 180cm säng i en liten etta. Så nu blir det en 120cm säng istället.
 
Nu ska jag ta tag i min röjning och städning. Ha en trevlig söndag 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: