Friluftsdag

- postat i: Livet
Inte riktigt men vi har varit ute med skolan idag. 9-14.30 typ. För en gång skulle kom vi ihåg att sätta på våra appar så vi vet hur långt vi går. Idag var det ca 6,5 km och jag har gått över 10000 steg :) En ordentlig workout! 
Då ska ni veta att vi inte går på plan mark precis. Vi snackar riktigt kuperad terräng! Så det känns ordentligt i kroppen och man blir alltid väldigt trött efter dessa dagar.
Jag hade även "turen" att sjunka ner i en Myr :P Sjönk ner till knäna och vilket H*lvete de var att ta sig upp med stövlarna kvar på fötterna. Men efter mycket kraft och kämpande tillsammans med min lärare kom jag upp. Alla fick sig i alla fall ett gott skratt och jag fick mer kunskap om Myrar :P Man ska vara positiv.
Det var även några som blev stuckna av getingar, vilket jag slapp.
 
Det har helt enkelt varit en händelserik dag!
 
Nu är jag nyduschad (luktade inte så gott efter doppet :P ) och har hoppat ner i min onepiece. Nu kan jag ta det lugnt resten av dagen. Måste bara få i mig lite mat. Är dö hungrig!!
 
Ha en bra kväll alla fina
 
<3


Anonym

vilken spännande friluftsda!! ja följer din blogg men ä dåli på att kommentera! ja har me en blogg vill du följa den så får du gärna lösen! skri v på fb isf! kram från jossan i din gamla vretaklass


URL: http://jossanochmax.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: