Är vågen störd eller trasig??

- postat i: Livet
Idag var det dags för invägning och som vanligt så väger jag mig i bara underkläderna för då väger man mindre, Right?!
Enligt vågen vägde jag i dag 113,6 precis som de typ 3 senaste veckorna. Vilket gjorde mig frustrerad. Jag tycker ändå att jag har varit rätt duktig med maten men inte lika duktig med träningen.
I alla fall så bestämde jag mig för att klä på mig dagens outfit vilket är: leggings, strumpor, klänning och en kofta. Tekniskt sätt borde jag väga något hekto mer nu, Right??? Min massa är ju liksom större.
 
Jag ställer mig på vågen igen, som står på samma plats som tidigare och jag har inte gjort något annat! Då står vågen på 113,2 kg. På 1-2 minuters påklädning har jag gått ner 4 hekto?!?
Jag chansar på att vågen har flippat.
 
Får helt enkelt köra på mätning from nu :P
 
Hoppas ni får en bra dag i dag!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: