VFU = ingen fritid?

- postat i: Livet
Ja så känns det verkligen.
Alla vakna timmar går nästan åt att vara på praktik, planera och fundera på hur man ska lägga upp allt.
Jag orkar knappt laga mat, träna eller rida. Träffa vänner är inte ens att tänka på.
Men i morgon är sista dagen i denna klass och oj vad jag kommer sakna dem. Har varit där från och till i 7 månader.
Som tur kommer nästa VFU senare i vår att vara på samma skola men i en annan klass, så jag kommer ju träffa dem iaf :)
Något annat jobbig är att mitt kylskåp har blivit varmare än lägenheten och jag har fått slänga nästan all mat. Sparade Kristins Vin som hon lämnat hos mig, lite choklad och citron jos. hmmm vad blir det till frukost i morgon???
Får steka lite köttbullar och bacon.
Ikväll ska jag packa lite inför morgondagen för jag åker till Stockholm vid 12 då två vänner plockar upp mig på vägen. Kommer hem igen på lördag kväll så det är skönt :)
Hoppas ni har en lugnare vecka innan jag :)
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: