Toppen förmiddag!

- postat i: Livet
Idag har jag varit duktig och pluggat en del.
Vid 11 så ringde världens bästa Sofie och bara sa: "Nu åker jag från stan för att hämta dig för vi ska till gymmet!" Ingen fråga eller nått. Så är det bara.
Det är så underbart med vänner som peppar mig när jag behöver det ^^
Vi gjorde ett riktigt bra pass på gymmet dessutom :)
När jag kom hem så gjorde jag tacos efter gårdagens lunchrester. Eftersom jag hade så lite köttfärs kvar (typ ½ dl) så tog jag mycket creame friash och riven ost, dvs mycket fett :) Det hjälper ju till och mättar!
Så släng inte maten när det blir lite över, det går alltid att göra något mer av det till morgon dagen.
Det får bli dagens tips till alla där ute. Lchfare eller inte!
Ha en bra eftermiddag!
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: