svett pust och flås!

- postat i: Livet
Hej på er!
Nu har jag varit riktigt duktig ska ni veta.
Jag hasr varit på praktik mellan 8-16.20. Jag fuskade lite då de bjöds på mackor till fika men det har jag kompencerat efter skolan.
Först åkte jag till stallet då jag inte har varit hos min häst sedan förra onsdagen opch inte ridit honom på 15 dagar.
Självklart var jag ridsugen men jag hade inte ridkläder med mig, men det hindrar inte mig. Jag hoppade upp på min lill-stora häst i jeans och converse :P Han var jättesnäll och duktig :) Vi red bara en kort stund men de räcker för honom.
När jag åkte hem så insåg jag att våren är påväg och att det är ljusare mycket längre. Det vill säga att det skulle vara ljust ca 30 minuter till när jag skulle komma hem. Så när jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och tog med mig två böcker som jag behövde lämna tillbaka på biblan.
Jag promenerade till biblan och lämna de två böckerna och de fanns två böcker där som vänta på mig men jag sa att jag kommer tillbaka om en stund och gav mig ut på en liten joggingtur, den längsta jag har gjort i naturen!! 1,7km på 12 minuter och 30 sekunder. Som ni förstår så joggar jag väldigt långsamt men huvudsaken är att man joggar hela tiden :)
Så nu sitter jag här i soffan och ska snart steka lite köttbullar.
Jag måste säga att jag är sjukt stolt att jag släpade mig ut istället för att lägga mig i soffan och slappa :)
Hoppas ni har det bra och njut av kvällen :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: