Nu är det slut...

- postat i: Livet
... på fuskande och latigheter!
I dag visade vågen 109,7 och jag har nästan gått upp allt jag hade gått ner i år :(
Nä så nu är det slut!
Dags att börja röra på fläsket och äta enbart LCHF!
Idag får det bli mest protein och grönsaker då jag inte har ett fungerade kylskåp dvs inget smör, mölk, grädde eller ägg.
Jag ska strax göra mig lite frulle och det blir bacon och köttbullar.
Idag är min plan att fixa och stöka här hemma, plugga, rida hästen och även motionera av något slag. Jag funderar på gymmet men det är inte öppet så länge idag så det kanske får bli en jogging tur. Ska även ringa Sofie och kolla vart hon håller hus för att se om hon har planer på att motionera idag.
Hoppas ni har haft en bra helg och att den även slutar bra!
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: