Middagen är i ungen

- postat i: Livet
Är äntligen hemma efter en lång stund och nu står middagen i ugnen. Idag är jag duktig, har tagit 30minuter att förbereda maten och nu ska den stå inne ca 40 minuter, känner mig som en husmor :)
Receptet blev jag inspererad ifrån en godvän Sara och hennes blogg: mammatillyrla.blogg.se.
Sara kör också LCHF och är en hejjare i köket efter allt man har läst om vad hon lagar till sig och sin familj.
Hur har eran dag varit??
Min dag har varit lång och jag hade med mig alldeles för lite mat i min matlåda.
Som tur har jag en toppen bra handledare där som skulle bjuda på fika. Hon hade bakat brownies och när vi skulle hämta fikat i personalrummet frågor hon mig om jag fortfarande äter LCHF, vilket jag svarar ja på. Men vilken tur att jag har lite brie ost i kylen då. JA!!! Min eftermiddag blev räddad!!! Annars hade jag nog smakat hennes brownies för jag var sååå hungrig :)
Jag ska dela med mig av mitt recept senare när jag har smakat maten, och jag hoppas det blir gott :)
Ha en bra kväll så länge!


Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

å spännande vilket recept? kram :)


URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: