Kvällsfika

- postat i: Kost
är ni precis som jag och blir lite sugen på något gott på kvällen?
Idag har jag haft en lång dag och kunde inte äta förens 19.30.
Jag är sådan att jag inte gillar att äta så sent på kvällen så jag testade en ny sak som min kompis Knas Kristin aka min LCHF rådgivare eller hon fick mig att börja och har provat det under en längre tid.
Hon tipsade mig om att värma grädde eller mjölk och låta en bit mintchoklad smälta i det så att det blir som varmchoklad.
För er som inte vet är det ju bättre med grädde än med mjölk då det är mindre kolhydrater.
Jag tog iaf ett halvt glas mjölk och ett halvt glas grädde och en bit mintchoklad och värmde detta i micron i ca 2 minuter. Hur gott som helst efter en kall em/kväll i stallet :)
Det tycker jag verkligen att ni ska prova ;)
Kram på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: